Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 septembrie 2010

Aniversarea noastra.

http://www.youtube.com/watch?v=1w3mCenhqoU
http://www.youtube.com/watch?v=WQLRX_ZSzxw
Nu intimplator am pus aceste melodii,pentru ca ele ma reprezinta atit pe mine cit si pe sotul meu.Astazi implinim 34 de ani de la casatorie.Ne-am cunoscut din liceu si in 1976 pe 18 septembrie ne-am casatorit.Toata viata noastra am mers impreuna.
Impreuna am facut facultatea si tot impreuna am mers la acelasi servici.Singura perioada de despartire a fost cind eu m-am imbolnavit si aproape 6 luni am fost prin spitale,in rest am mers prin viata umar la umar.Nu am sarbatorit astazi pentru ca ieri fiind la spital pentru investigatii,cred ca am racit pe acolo sau intrind in contact cu aglomeratia,am luat poate o gripa .Doar putin de dimineata am fost la cumparaturi,apoi am stat in pat cu medicamente si frectii.Stiu ca o sa treaca si o sa avem timp de sarbatorit.Nu-mi imaginez viata fara sotul meu...Sint o groaza de ani traiti impreuna,prin care am trecut prin bune si rele.Acest om m-a inteles in acesta perioada cind am aflat ca am cancer,ma sustinut din toate punctele de vedere,ma incurajat,a fost alaturi de mine cind am avut nevoie, si pot spune ca a fost ingerul meu pazitor .La multi ani sotul meu , sa traim la fel de fericiti cum au fost acesti 34 ani si sa ne bucuram impreuna de multi ani in continuare.

Inchei si mai convingatoare cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu