Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 august 2010

Prietenii mei adevarati.

Prieteni adevarati exista,dar acestia sint foarte rari. Pot spune ca eu m-a consider printre acele persoane fericite care are prieteni adevarati, numai oameni de buna calitate. Intr-o prietenie adevarata nu exista tradare ,ura s-au ironie. Exista comunicare,sinceritate,repros,suferinta si mult suflet.Astfel de prietenii dureaza. Prieteniile adevarate se construiesc in timp. Intr-o prietenie oferi dar si primesti. Mi-am dat seama de sinceritatea lor pentru ca au fost linga mine la timpul potrivit ,atunci cind am avut nevoie, niciodata nu m-au parasit  si au fost alaturi de mine macar cu o vorba buna. Prietenii mei adevarati sint putini, dar valorosi. In afara de familia mea,care a fost tot timpul alaturi de mine,atunci cind m-am confruntat cu cancerul, pot s-o amintesc pe Mariana Draghiceanu,o buna prietena a sorei mele si care ulterior este si prietena mea. Mariana a trecut si ea prin aceeasi situatie ca si mine,si ea s-a luptat cu cancerul. Ea a inteles cel mai bine framintarile mele in acea perioada. Ea a gasit medicul potrivit  pentru boala mea,ea a fost cea care a stat la capatiiul meu cind am deschis ochii in sala de reanimare, ea a fost cea care m-a asigurat ca totul este foarte bine.
Alt prieten adevarat este Nicu Pauna,un om sensibil,care in acesti aproape doi ani, m-a deplasat cu masina la spital pentru ca sotul meu nu cunostea Bucurestiul. Tot in categoria prietenilor adevarati o consider pe verisoara mea Pusa,care tot timpul afost alaturi de mine,si care a avut suficienta rabdare sa stea la cozi in spital pentru certificatele medicale. Ei sint prietenii mei adevarati pentru ca au stiut sa-mi intinda mina,atunci cind am avut nevoie. Au facutu-o pentru ca asa au simtit ei si asa au crezut ca-i omenesc.Prietenii mei sint putini dar oricind ma pot bizui pe ei. As vrea sa le multumesc pentru fiecare secunda care au pierdut-o ascultindu-mi amarul,sa le multumesc pentru fiecare zimbet ce m-i l-au adus. Asta este viata adevarata, sa simti ca ai familia aproape atunci cind esti la necaz si prieteni care oricind i-si fac timp pentru tine.
Va multumesc frumos ca existati.
Inchei cu  Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu